100 dagars!

Som alla vet så var det 100 dagars igår.
Det var fylla, fylla, fylla och massa studenter.
Det var uppvärmning hemma hos Salle tillsammans
med dom flesta från klassen och senare begav vi
oss till O'learys där det var knökfullt med folk.
Och som vanligt när jag är på krogen så var jag
tvungen att tappa bort något och denna gång blev det
mobilen. Bra där Liza, verkligen..

Vad har jag gjort idag då?
Jo jag började dagen med att ligga i sängen och tycka synd
om mig själv och lite senare kom Natha och Johan och
hämtade mig och vi åkte på nolia mässan och kikade
men eftersom det sög get där så åkte vi ganska snabbt.
Vi var och hämtade snowboarden som jag ska låna i helgen,
åkte till Martin och fick gratis pizza och sen var jag till
tandläkaren och drog tandhelvetet.
Så nu vet ni det lixOm.



Ligan igår hemma hos Supernallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0