And party all night

För första gången på väldigt länge så kan jag faktiskt
sova på nätterna nu. För bara någon vecka sen så kunde
jag ligga vaken i flera timmar och bara stirra i taket och
kanske få 3-4 timmars sömn om jag hade tur.
Nu går jag och lägger mig när jag är trött och kan sova
6-7 timmar varje natt. Ni kan inte förstå hur skönt det är!

Jag är på mycket bättre humör nu också. Förut kunde
jag börja gråta för minsta lilla. Som en gång då jag hade
missat ett program på tv:n och jag började storlipa.
Då har det gått ganska långt..
Och då ville jag inte heller träffa folk, helst bara vara
hemma, ligga i sängen och inte göra något alls.
Nu vill jag istället vara med folk hela tiden, inte vara
hemma, vara ute på äventyr och annat bus.

Jag är nog helt enkelt inne i en bra period nu.
En väldigt bra period dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0