Dag 25: en första

Då kan jag berätta om min första fylla.
Jag var 12-13 år och var med min gamla kompis Hemå.
Eftersom inte vi var riktigt friska i huvudet på den tiden
och gjorde allt som man inte borde så tyckte vi att det
var en superbra idé att sno 3 liter vin och en 70is från min
mamma. Och jag tyckte att det var en ännu bättre idé
att svepa allt vin på en gång. Som ni kanske förstår så
slutade inte det bra.
Jag blev så askalas så Sandra fick bära mig till en tvättstuga
där jag kunde spy fast istället för att spy så ramlade jag
omkring och slog huvudet i både ett element och i handfatet.
Tills slut så var Sandra tvungen att ringa sin mamma så hon
kunde skjutsa hem mig. När jag väl kom hem så låg jag vaken
hela natten och spydde med mamma bredvid mig.
Dagen efter fick jag århundradets utskällning av min far.
Hahaha, vafan tänkte man med?

Kommentarer
Postat av: toriaaa

haha låter som mig nu typ!

2011-02-13 @ 17:13:12
Postat av: Liza

haha sötnöt!

2011-02-13 @ 17:31:17
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: Carl Jan

ÅÅÅH GUD vilken tur att moppemikey bodde precis där hahaha xD

2011-02-13 @ 19:54:22
Postat av: Liza

Moppemikey räddade dagen!

Fyfan uuusch..

2011-02-13 @ 21:49:35
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0