Kbry

Det är väldigt synd att man kan glida ifrån nära vänner.
En person som man delat så många minnen och skratt
tillsammans med hälsar man knappt på längre. Synd.

Idag började jag min dag med en körlektion och tränade
lite på datorn på körskolan. Gick rätt så bra.
Sen hade jag några lektioner och efter det så åkte jag
till Torvalla för att vara med min vän Haglund.
Vi kände att vi behövde unna oss något gott så
vi köpte thaimat. Smakade mer rengöringsmedel än curry
men det slank ner ändå. Efter våran fin middag kollade vi
på film och bara njöt i största allmänhet. S to the oft!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, först läste jag kärlektion.. sen läste jag körlektion (som i sjunga i kör) haha.... sämst

2011-02-04 @ 00:17:30
URL: http://ambovidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0