Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Min favorit födelsedag måste vara när jag fyllde 17 år,
jag blev rätt så lurad den kvällen.
Jag trodde att vi skulle göra oss iordning och dricka lite
hemma hos Cilla men när jag kom dit så fick jag en
ögonbindel och dom satt mig i en bil. Efter en väldigt
lång biltur fick jag äntligen kliva ur och då var vi hemma
hos Patrik och där stod brudarna och sjöng för full hals.
Sen drog vi på en fest hos Crille i Torvalla och var där
resten av kvällen/natten. Eftersom Stefan fyller år på
samma dag som mig så firade folket där oss tillsammans.
Det var dans, spya, sång hela natten, helt underbart!
Jag tror att jag och Sandra kom hem vid 8 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0