Marcus.

Jag kan inte sova (otippat) och nu ligger jag och kollar
igenom min gamle vän bilddagboken.
Shit, vilka minnen man får upp av att kolla på alla bilder.

Jag hittade bland annat det här
(och ja, för er som undrar så gäller annonsen fortfarande)

Är du också singel? Och söker kärleken?
Sök då till vårat nya reality program
Ensam Marcus Söker.

Marcus är en man på snart 18 år. Han bor i sitt stora, gula
hus i Vänersborg. Han hobbys är långa promenader
tillsammans med sin hund Gördis och han gillar även att virka.
Marcus söker en kvinna att dela mysiga vinter kvällar
och heta sommar nätter tillsammans med.
Marcus har också en böjning för piskor och kedjor
"men det är inget jag talar högt om" säger han.
Är du den rätta för Marcus?
Lämna namn och telefon nummer längst ner på sidan.
För mer information logga in på porrmarcus6cm.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0