"

Nu sitter jag här på skolan helt själv och väntar på
bussen som ska ta mig till stan där jag ska träffa
min vän Nathalie. Idag ska jag tamejfan leta ordentligt
efter en klänning till mösspåtagningsbalen men de
kan nog bli lite svårt för alla klänningar som jag har testat
hittills har jag inte gillat för att.. ja för att de är klänningar.
Det har väl aldrig varit min grej att vara fin och uppklädd.

IALLAFALL...
Idag så var klassen på fika hemma hos Elin.
Det var mysigt.
Jag kommer sakna dom här puckona som går i
min klass. Helst så vill jag börja om 1an igen
men jag vet inte om mitt psyke skulle klara av att
göra allt om igen.

Ännu ett onödigt och svammligt inlägg.
Höhöhöhöhöhöhööh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0