Anything

Min man har lämnat mig. Föralltid.

NÄÄRÅ, inte har han väl det! Gick ni på den lätta?

Nä men Johan är och super sig redlös och jag
ska kolla på Gossip Girl och måla naglarna.
Oj oj oj vad puttinuttig jag lät där.
Så jag jämnar ut med att jag kanske unnar mig
en öl och sedan har rapmaraton för mig själv.
Sådärja! Nu lät det lite mer som mig!


HAHAHA!
Kom att tänka på när jag var liten och mamma ville alltid att
jag skulle sätta upp luggen i en toffs för jag var ju toppen söt i det!
Tror faktiskt att det finns en bild på mig när jag är 4-5 år då jag
ser exakt ut som ovan.

Det borde vara klassat som banrmisshandel..

Kommentarer
Postat av: macknow

Ja verkligen EXAKT som på bilden ovan ser du ut på det kortet.. EXAKT!! ;)

2011-11-17 @ 20:04:24
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0