sommar känsla..

såg precis nya reklamen för norrlands guld.
haha, det var det absolut roligaste idag!

det blev varken baka eller städa för min del,
jag är helt enkelt för lat för sånt.
istället har jag legat i soffan med datan och
letat efter lite kläder. hittade en hel del faktiskt.
men jag börjar bli ganska sterssad nu för jag har
fortfarande inte hittat något att ha tills bröllopet.
jaja, får ta en tur ner på stan när studiebidraget har kommit.

fick världens sommar känsla medans jag letade kläder
på internet förut. lite sol och värme, tack!

   



PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar klæderna. (Y) <33

2009-03-18 @ 20:48:15
Postat av: Anonym

och skorna då. :P

2009-03-18 @ 20:48:50
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0