I brist på bättre.

Imorse vaknade jag upp och va på otroligt dåligt
humör och det har fortfarande inte blivit bättre.
Eftersom det inte är någon hemma som jag kan ta
ut min ilska på så får jag göra det här.
Tänkte skriva upp lite saker som jag irriterar mig lite
extra på idag. Läs och njut.

- Vänförfrågor på facebok från folk man inte känner.
Bara för att man har sett någon betyder det inte
att man känner varandra. Okey?

- Folk som "älskar" varandra efter 2 veckor.
Ja ni hör ju själva. Ytterst, ytterst irritersamt.
Och nej, jag tänkte inte på ett speciellt par här, nej nej..

- Lugnvik har ingen riktig affär.
Ja ni läste rätt, vi har ingen riktig affär här. Vi har OKq8
men eftersom jag tycker att det är lite väl dyrt med en
burk cola för 30 spänn så blir det aldrig att jag handlar där.

- Söndagar.
Det behövs inte ens någon förklaring till det.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0