Kaos.

Alltid lika skoj att sova hos fröken Haglund.
Hon ligger nu och snarkar berdvid mig och jag har
absolut inget att göra. Det är bara bajs på tv:n och allt
på datan har jag redan kollat minst 6 gånger.
Funderade på att bråka lite med löken men då märkte
jag att den lilla jäveln också hade somnat.

Och nu är det inte länge till jag och Sören ska ner till
Vännersborg för att träffa Elin och Marcus!
Fyfaaan va jag längtar!


Ja, jag är väl medveten om att Marcus ser ut som ett totalt emo på bilden. :)


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Marcuuuuuuus

Här sitter jag och försöker skära mig själv i handlederna, så tas det kort...dålig stil xD

Snart kommer ni :D Längtar som faaaaaaan...

2009-07-24 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0