Martut.

Idag blev jag väckt halv 7 på morgonen och ni hör ju själva att
det är inte ett normalt sätt att starta dagen på. Men trots den hemska
starten så har den här dagen varit riktigt bra hittills. Hur skulle
den inte kunna vara det när min älskade vän Marcus äntligen är här!
Jag har bara hunnit träffat honom ett litet tag för den jäveln ska
nämligen ut och dricka ikväll. Utan mig! Fin vännskap..

Men nu sitter jag här med Marcus data och jag funderar på att snoka
runt lite på den. Men jag vet inte om jag vågar, man vet som aldrig vad
Marcus kan ha för sig. Jag skulle inte bli förvånad om jag hittar fruktporr
eller något liknande.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0