Uppdatering.

Jag är helt utan data och har varit det ett bra tag nu.
Mitt liv blir bara tommare och tommare, ju längre tid som går
men det är tur att Natha har en data som jag kan låna ibland.
Det är egentligen den enda anledningen till varför jag är med henne.

Men vad har annars hänt i mitt liv?
SFU perioden är slut, vi har tapetserat och slut resultatet blev riktigt bra.
Jag har varit med Natha och vårat spelberoende blir bara värre och värre.
Ja men det var nog allt.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: natha the king.

och jag är bara med dig för att kunna spela sympati. :)

2010-02-13 @ 18:02:12
URL: http://nathahaglund.blogg.se/
Postat av: Svenska Akademin

data betyder information

2010-02-22 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0