Sassa brassa mandelmassa!


Sandra, min partner in crime, nu är de inte länge tills yran!
För första gången i våra liv ska vi inträda i dimman tillsammans.
Känns riktigt bra om ni ville veta. Lite nervöst, men bra!

Dessa konserter kommer ni se oss stå längst fram på
(om inte Sandra har däckat i en buske):
- Lars Winnerbäck
- Melissa Horn
- Europe
- Hoffmaestro & Chraa
- Maskinen

Men jag skulle inte bli förvånad om vi missar alla artister
och hamnar på någon random konsert där vi står längst
fram och gormar.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag tror att du kommer däcka!

2010-07-07 @ 02:04:25
Postat av: L.

Jag tror du kommer bajsa.

2010-07-07 @ 21:33:49
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: m

Jag tror du måste dokumentera hela kvällen!

2010-07-08 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0