Nathalie Haglund!

En vän som Nathalie borde alla ha.
En person som man kan ringa klockan fyra på morgonen
bara för att man känner sig på lite dåligt humör.
En person som alltid kan få en att skratta när allt annat
känns helt hopplöst.
En person som ställer upp på alla ens sjuka idéer.
En person som man kan berätta verkligen allt för.

Hur hade du tänkt dig att jag skulle klara mig utan dig nu?
Vi har så gott som suttit ihop sen 6an och nu ska du åka
iväg utan mig. Usch, mår dåligt av bara tanken.
Jag kommer sakna dig min älskade, älskade vän.




















En sak är jävligt säkert, Torvalla kommer inte vara
detsamma utan oss tre tillsammans.








PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: din bästa vän.

naaw, får tårar i ögonen nu. :( kommer sakna dig så jävla mycket min lilla fisliza! men detta ska vi fan klara! jag kommer komma hem gott som varje lov och du får komma ner gott som varje helg! (y) och förjävla glada ska vi vara för att det finns mobiler! jag kan ju lova att du kommer bli sms och samtals bombad 24/7 !!! puss mitt hjärta! <3

2010-07-27 @ 02:34:56
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0