Bröllop - avklarat.

Bröllopet var hur fint som helst! Carro och Mogge var båda skitsnygga.
Ska lägga in lite bilder när jag kommer hem så alla kan sitta
och kolla på min vackra storasyster och vara avundsjuka. ;)


Jag och Natha åkte hem runt 7 från bröllopsfesten för båda barnen var jätte trötta.
Vi åkte hem, bytte blöja, satte på dom pjamas och stoppade dom i sängen.
Lite senare kom också lillebror Tim som ska sova här med oss inatt. :)

Ikväll har vi haft lite skräckfilms maraton. Först kollade vi på Fritt Vilt som är en
norsk skräckfilm. Haha, jag vet själv hur roligt det låter! Men den var faktiskt ganska bra.
Nu sitter Natha och Tim och kollar på Mirrors. Jag har redan sett den så jag satte mig
vid datan ist. Nu ska bara Midsommar laddas färdigt och sen ska va kolla på den.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0