Gooood morgon!

Nu sitter jag här framför datan, har varit vaken sen halv nio. ;o
Jag vaknade av att Alfons låg och pratade för sig själv så då gick
jag in till honom och det första jag hörde när jag öppnade dörren till
han rum var "gooood mojgon lizaaa". Söt unge de där. :)
Natha ligger fortfarande och sover, ville inte väcka henne imorse.
Just nu sitter och jag lyssnar på Teletubbies som spelas i bakrunden.
Kelly ville att jag skulle kolla med henne men jag vågar inte. Det är
nämligen så att Teletubbies skrämmer skiten ur mig. Vet inte varför,
jag tycker bara att det är läskigt. 


Kelly & Alfons. <3


PEACE.
/ lizamacknow. 

Kommentarer
Postat av: ...

Ooooh NO, Inte Tinkie Winkie xD

2009-04-19 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0