Jajamensan!

Då va möhippan avklarad. Riktigt lyckat om jag får säga det själv.
Det började med att Sandra och Emilia kom och hämtade mig i Lugnvik.
Efter det åkte vi ner till badhusparken och väntade på Carro och resten av tjejerna.
När dom kom hade Carro en väldigt vacker indian dräkt på sig, hahaha!
Alla bytte om till bikini och hoppade i badtunnan. Det blev tjejsnack och massa skratt.
När vi hade badat och pratat ett tag så gick vi in igen och gjorde oss iordning.
När alla var klara spelade vi "jag har aldrig". Jag satt nog mest och skrattade hela tiden.
Hoppas du hade en rolig kväll syster!


Senare kom Natha, Sandra, Matte och Lena och hämtade mig. Vi åkte vidare till Torvalla
där jag och Natha målade påskägg som blev myyyycket vackra. ;)
Men nu ska jag och Natha lägga oss och glo på tv.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0