Money, money, money!

Jag kan faktiskt vara duktig jag också!
Har jobbat med mamma idag. Vi städade ut den lortigaste lägenhet
jag någonsin sett. Men men, nu har jag äntligen lite cash på fickan.
Stan, here I come! Eller ja, imorgon då..

När jag skulle börja dammsuga i lägenheten som vi städade..
Mamma: Liza, stäng av den, snabbt!
Liza (stänger snabbt av dammsugaren och blir rädd att den ska explodera): Vadå då?
Mamma: Du förstår väl att grannarna kan få en hjärtattack när dom hör att det blir städat här!
Jag fortsätter att städa medans mamma står och skrattar.

Jag gissar på att min humor kommer från min fars sida.. Eller snarare hoppas på det.


PEACE.

/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: sandra.

hahaha, den va fan bra. ;D

2009-04-17 @ 20:11:44
Postat av: Macknow

Tänk att mamma kan vara rolig emellanåt också!

2009-04-17 @ 22:09:54
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0