Sjuk..

Japp, då har man åkt på förkylning. Har 38.7 i feber och
sjukt jävla ont i ryggen och benen. Det blir knapra alvedon
och dricka flera liter med vatten ikväll. Super skoj, verkligen..


Ja ja, idag var det första skoldagen efter lovet. Tror inte att jag
gjorde någonting på hela dagen.. Eller jo, jag sov på svenskan om de gills?
Jag borde ha förståt att det skulle bli en dålig dag direkt när jag vaknade.
För det första så höll min rygg på att ta livet av mig och för det andra
så har finland invaderat min ansikte mer än vanligt. (Y)

Men nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv ett tag.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: therese

jag tycker också synd om dig:(

2009-04-20 @ 20:39:11
URL: http://theresemadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0