Summer time.

Jag älskar detta väder, låt det aldrig ta slut!
Åkte till Torvalla förut för att träffa Matte. Vi satte oss i solen
ett litet tag innan vi gick för att möta Natha. Vi tog en liten promenad upp
till jysk för att träffa Tobbe. Men egentligen gick vi dit för att Natha hade sett
en kille som hon trodde var snygg. Det var han då inte, haha.
Efter det blev det en sväng hem till Natha så att hon kunde äta.
Efter det gick jag och Matte för att träffa Malin och Robert. Hann tyvär inte
träffa dom så länge för jag var tvungen att åka hem.


På skolan idag gick det bra iallafall. Fick fem nedslag på besiktningen, men men.
Har börjat spacklat väggarna nu och någon dag ska jag spackla en vägg på tid.
En vägg på 20 minuter ska vi klara. Ha ha, lycka till Liza. (Y)
Men både Therese och Hanna var duktiga nog att klara det idag. :)


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0