Till min älskade syster..

Nästa lördag, den 18 april, ska min älskade storasyster Kacka-Lin gifta sig.
Jag är otroligt glad för hennes skull eftersom hon har hittat en underbar
kille som hon ska dela resten av sitt liv med. Men han är inte vilken kille som
helst, utan han är mer som en storebror för mig. En störtskön kille helt enkelt.
Jag är glad att du äntligen kommer in i familjen, Mogge. :)

Jag kommer aldrig att glömma alla gånger som du har ställt upp för mig,
tagit hand om mig, lyssnat på mig och bara funnits där när jag har behövt dig.
Du är och förblir min bästa vän. Jag kommer alltid finnas här när du behöver mig.
Älskar dig, syster. <3



Mogge & Carro.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0