*

Kollade nyss på lite gamla bilder och började tänka på
vilken tönt man var förut (för jag är ju superball nu).
Man tyckte att det var skit coolt att röka, sket i skolan,
bråkade med lärare och käftade emot precis alla.
Pinsamt, jag vet, men det var ändå en av dom bästa tiderna i mitt liv.
Vi hade alltid ett leende på läpparna och njöt av livet.
Vi kanske inte gjorde dom bästa valen men vi hade iaf varandra.
Märks nu hur mycket saker kan ändras..
Jag saknar dom tiderna.


Fina vänner man vunnit, fina vänner man förlorat.


PEACE.

/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det var fan dom bästa tiderna. och det var dom tiderna vi blev vänner genom att prata om lila flytningar. :D vi ska tacka flytningarna. <333

2009-04-28 @ 23:12:44
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0