Det är synd om mig.

Jag känner själv att jag har skrivit en hel del
"tyck synd om mig" inlägg, men helt ärligt,
är man så sjuk så man håller på att dö så
får man faktiskt tycka synd om sig själv.
Aja, som jag skrivit innan så har jag blivit sjuk.
Men jag har svårt att tro att det bara är en vanlig
förkylning. Nej ni, jag skulle inte bli förvånad om
jag har åkt på galna kosjukan eller något liknande.
Jag klarar inte av att sitta upp och kolla vid datan
men jag kan inte heller ligga ner för länge, då blir jag rastlös.
Jag kan inte sluta nysa och jag kan inte sluta hosta.
Men det är ingen riktig hosta utan det är torrhosta.
Ni vet, när det kliar i halsen hela tiden och när man väl
hostar så låter det så fjantigt så man nästan skäms.
Det är inte lätt att vara mig ska ni veta.


Saknar.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Macknow

Oh ooooh! Du har svin influensan.. Kom inte hit!! =)

2009-08-05 @ 21:11:03
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0