Gårdagen / Lördag

Jag, Natha, Sandra, Kikki, Alexander och Sivert tog det
mest bara lugnt på dagen, satt nere vid sjön och doppade
fötterna och sen gick vi till Sivert och spelade kort
och tog det lugnt på hans ballkong, riktigt najs!
Sen åkte vi tjejer till Torvalla och gjorde oss iordning
Efter det åkte vi tillbaka till Sivert och satt nere på hans
rum och lyssnade på musik medans vi väntade på att
det skulle sluta regna. När det blev lite bättre väder
så åkte vi till någon fest inne i stan. Eller fest kanske man
inte ska kalla det för det för det var 2 killar som satt
och drack och lyssnade på musik. Men men..
På natten någon gång kom Joel (som hade cyklat från Brunflo!)
så då började han, jag, Natha och Sivert bege oss
mot Lugnvik. När vi väl kom fram drog vi in till Sivert för
att kolla på Madagaskar 2 men jag somnade hela tiden
så jag och Joel gick hem till mig och kollade på
Kill Bill. Visserligen somnade jag ifrån den också men men..









PEACE,
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0