Jag skäms.

Jag har gjort något riktigt dumt.
Något riktigt jävligt. Fyfan vad jag skäms.

Det hela började igår när jag stod nere på stan
och väntade på bussen och då ser jag Sebbe och hans
kompis komma och vi började prata lite i väntan på bussen.
Ungefär såhär löd en liten del av vårat samtal.
Sebbe: Ja, har du gjort något kul på lovet då?
Jag: Nädu, inget speciellt. Men du! Jag har nästan slutat
dricka energidricka nu på lovet!
S: Va!? Oj jävlar, det borde nästan firas!
L (stolt): Jafan, jag är duktig.

Jag insåg precis att allt var en lögn. Jag har ju inte slutat dricka energidricka! 
Vem försöker jag lura? Sebbe? Mig? Jag sitter här med 3 tomma Power King
burkar och säger till folk att jag har slutat. Vilket skitsnack. Förlåt Sebbe!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

jamen såklart jag vet vart min favorit syrra är . <3

2009-08-19 @ 16:31:53
URL: http://jenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0