Punkt.

Jag fattar inte att jag fortfarande är vaken.
För det första så somnade vi inte förrän runt kl 5 på
morgonen och för det andra så blev jag väckt av Joel
imorse för, tro det eller ej, så var han vaken före mig.
Ja, det var nog dagens chock. Kanske tillochmed veckans.
Det brukar ju vara jag som vaknar vid 12 och får ligga
och vänta på honom men nej nej, inte idag.

Och varför är det alltid massa bajs på tv:n den här tiden?
Jag har faktiskt ingen lust att kolla på Macgyver.
Det är inte riktigt min smak att kolla på en 80tals
serie som handlar om en gubbe med hockeyfrilla som
räddar världen med hjälp av ett gem. Ja, jag vet att
det låter som en superbra serie men tro mig,
det är faktiskt inte det.

Jag kan inte sova.
Jag kan inte sova.
Jag kan inte sova.
Och Macgyver är inte bra.



PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

men stackars min liza då . ''/<3

2009-08-12 @ 12:55:03
URL: http://jenniferh.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad säger du? McGyver är ju självaste kugen! Haha

2009-08-12 @ 14:03:01
URL: http://ambovidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0