Fly, fly fresh.

Jag har en liten lista på saker som jag vill göra innan jag dör.
En punkt på den här listan kan bli ganska svår att genomföra.
Det är nämligen så att jag vill ha en möhippa.
"Jaha, varför skulle de bli ett problem" tänker ni.
Jo, det är så att jag inte vill gifta mig. Så nu sitter jag här och
försöker komma på hur jag ska lösa det här problemet. Jag har
några alternativ men jag vet inte om dom är riktigt bra.
Ska jag låtsas som att jag ska gifta och fixar möhippan själv 
men låtsas som att det är någon annan som ordnar den åt mig?
För att inte verka helt mobbad såklart.
Eller ha en möhippa och sen innan cermonin fejkar jag att jag blivit mördad
av den japanska maffian fast jag egentligen lever under skyddad identitet utomlands?
Ja, den kan bli ganska knivig den där punkten..




PEACE.
/ lizamacknow

Kommentarer
Postat av: k

som sagt, beroende..

men jag mäåste bara säga att du måste gifta dig!

du ser ju själv hur snygg du skulle vara, helt sjukt!

2009-12-30 @ 10:48:35
Postat av: sv.

Ja om jag blir så snygg i framtiden så ska jag helt klart gifta mig! Brudtärna?

2009-12-30 @ 23:41:58
URL: http://lizamacknow.blogg.se/
Postat av: k

hade redan bestämt det utan att du visste det :)

2009-12-31 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0