En silvergrå missil.

Helt apropå absolut ingenting kom jag precis på att det
låter väldig konstigt om man skulle säga "grymt fett bra"
eller "fett grymt bra". "Grymt bra" kan man säga, "fett bra"
kan man säga men tillsammans blir det bara så fel.
Däremot kom kan man säga "grymt feting bra".
Om ni tycker att något är grymt fett bra, såg inte det då utan säg
"grymt feting bra". Bara så ni vet. Det kommer bli ett nytt tale sätt.
Kom ihåg vart ni läste det först! lizamacknow.blogg.se, HELL YEAH!
Jäklar i mig vilken text jag fick till om det.

Förresten så har jag en grymt fett snygg kompis.
Nej förlåt, grymt feting snygg kompis, he he he..
Jag behöver lite sömn. Eller ett liv. Vilket som.




PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0