Ett långt inlägg.

Idag var det julavslutning på skolan och det bjöds
på torr kaka och ljumen julmust vilket jag såklart
tryckte i mig. Det delades ut priser och lite annat
skit innan vi slutade. Jag tog mig friheten att ta med
ett pris hem, en toffifee ask, eftersom jag varit så
otroligt duktig under den här terminen.
Inga kommentarer från klassen på den punkten, tack!
Och hur har du firat att jul lovet har börjat Liza, tänker ni. 
JO,  jag åkte ner på stan och kollade på när klassen åt panini.
Jag åt dock inget eftersom mina pengar inte har kommit än.
Stort tack banken! Gillar er skarpt! Det gör jag verkligen...
På kvällen kände jag och Sandra att det var hög tid att vi
invigde jordkullen så vi drog på oss täckbyxor och hela kittet
och drog med oss Kikki ut för att åka lite madrass.
Men när man väl satt sig på madrassen så tog man sig ingenstans 
och när man väl fick upp lite fart så hamnade man i buskarna.
Det är sant, både jag och Sandra åkte in i buskjävlarna.
Men förutom några förfrusta tår och en och annan nack skada
så var det en bra dag.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0