Tidsfördriv.

Sammanfattning av 2009;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Jag skulle inte bli förvånad.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag sket i det för de blir aldrig att jag håller dom.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej, nej, nej.

- Dog någon som stod dig nära?

Nej.

- Vilka länder besökte du?
Jag är fastgrodd i Östersund, tyvär.

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Ett liv?

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Yran! Sjukt rolig helg!

- Vad var din största framgång 2009?
Liza och framgång går inte ihop.

- Största misstaget?
Det va en bra fråga.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Svinunfluensan, galna kosjukan och fågelinfluensan.
Jävla oflyt alltså..

- Bästa köpet?

Energidricka, inge snack om saken.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Energidricka.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?

En gång ramlade en person. Då blev jag glad.
Mest för att det inte var jag. Men kul var det!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Time and again, Bad romance, Tik Tok.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Festat. Det har varit alldeles för lite sånt det här året!

- Vad önskar du att du gjort mindre?

Festat. Det har varit alldeles för mycket sånt det här året!

- Hur tillbringade du julen?
Med la family.

- Blev du kär i år?
Nej förfan! Så jävla överskattat.

- Hur många förhållanden?
Haha, bra fråga.

- Favoritprogram på tv?
Biggest loser!

- Bästa boken du läste i år?
Vette fan.

- Största musikaliska upptäckten?
Jag måste nog säga Corroded på den.

- Något du önskade dig och fick?
En super duper mega cool mobil!

- Något du önskade dig men inte fick?
Ett liv. Tragiskt men sant.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Ferre om jag inte minns helt fel.

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säkerligen. Vad vet jag dock inte.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Så jäffla chill.

- Vad fick dig att må bra?
Energidricka. (Beroende, vadå?)

- Vem saknade du?
Marcus!

- De bästa nya människorna du träffade?
Ingen nämn, ingen glömd.

- Årets sötaste?
Jag såklart! Hihi, fnizZz.

- Årets hetaste?
Mitchell Davis! My lovah lovah!

- Årets största kärlek?
Mitchell Davis åter igen.

- Årets besvikelse?
Ingen aning faktiskt.

- Årets bästa?
Alla störda helger med chicksen!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0