My helg.

Har inte skrivit på ett bra tag så jag kan ju börja med
att berätta om min absolut händelselösa helg.

Fredag: fredagen spenderades nästan hela eftermiddagen
hemma hos syster i Kövra. Resten av kvällen blev bara hemma och sova.

Lördag: var på pissigt humör nästan hela dagen. Hängde en aning
fett tillsammans med Sandra och Natha. Blev dock en aning
bättre när jag kom hem på kvällen och såg att det serverades kräftor
och vitlöksbröd. Himmelriket med andra ord.

Söndag: blev hämtad av Natha och Matte mitt på dagen. Åkte en sväng på
Kvantum, Coop och sist men inte minst, donken. Sedan följde jag och
Natha  med Lena, Linda och Frida och handlade. Resten av kvällen blev
det inte mycket gjort, förutom att vi färgade mitt hår.

Men nu blir det lite tv tittande.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0