Ödet?

Av någon konstig anledning så har vårat matbord blivit
vårat nya databord där vi har våran bärbara data.
Och av en ännu konstigare anledning så har vi en
träningscykel alldeles bredvid matbordet.
Varför har vi den där? Varför? Jag menar, en träningscykel är inte
direkt det man vill se när man äter. Dåligt samvete gånger 100.
Alldeles nyss, max 2 minuter sen, började träningscykeln pipa.
Är det ett tecken? Är det meningen att jag ska träna?
Vill tortyrredskapet att jag ska sitta på den och trampa för glatta livet?
Tur att jag inte tror på ödet och sånt för då kan jag äta min choklad
i lugn och ro och inte känna någon press över att träna.
Det kan vara riktigt slappt att vara mig ibland.

Föresten, heter det träningscykel? Det lät konstigt i mina öron.
Men men, det är en cykel som man tränar med.
Vilket gör det till en träningscykel.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0