Shopping&doppning.

Det är sommarlov och jag är ledig, ändå var jag uppe kvart

över sju imorse! Helt otroligt..

Men jag klev upp av en bra anledning. Jag, Natha och Sandra

åkte nämligen till Birsta City. Kom hem därifrån med en bh,

2 t-shirts, en klänning och lite små plock. Efter den turen

ringde vi Matte och åkte till Önsjön för att ta oss ett dopp.

Väldigt otippat så var jag den första (och enda) som hoppad i,

Natha doppade knappt rumpan och det tog cirka 30 min för Sandra
att gå i och doppa sig. Jävla klenisar man umgås med..
Resten av kvällen spenderades mest i Mattes bil, dunkade musik
och slappade för fulla muggs.









Jag ser nu att peace tecknet används ganska flitigt bland oss tjejer..


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0