Steeek.

Eftersom det är så jäkla bra väder idag så ska jag
nog ut och måla lite på huset och passa på
att jobba på brännan. Tro mig, det behövs.

Var till stugan igår och badade och grillade.
Men en sak fattar jag inte. Varför ska jag plåga mig själv?
Jag kände på vattnet innan jag hoppade i och trots att
jag kände att det var för kallt för att fiskar skulle kunna leva
i det så hoppade jag i. IQ trähäst ungefär.


Jag och syster på bryggan.


Amanda, jag och Jeppe på flotten.


Och där är jag.. Någonstans.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Macknow

hahaha! "Där är jag...nånstans" =D



Du är för rolig, måste vara släkt drag!

2009-07-18 @ 21:54:36
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0