Tummen upp.

Har precis sovit två timmar men kan lätt lägga mig
och sova ett par 100 timmar till.
Skönt att det är sista dagen på jobbet imorgon och ännu
skönare är det att det kommer bli riktigt slappt eftersom
jag ska till tandläkaren kl 10 så jag börjar inte jobba
förrän jag är klar där. Aaah, najs bajs.
Men det känns lite halvsurt att det är två veckor kvar
tills lönen kommer. Jag vill ju ner på stan i helgen
och köpa en massa onödigt. Men neejdå, jag
måste vänta. Jaja, jag får nöja mig med att sova ut istället.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Barack Obama

Neeeej Liza INGET som helst onödigt ska inhandlas, som ex. Guldfisk, Sparris, flagga, bläckpatroner, cykelkorg, glödlampa osv. Utan bara nödvändiga saker som kläder kan man aldrig få för mycket av... Ps. glöm inte att göra upp en budget innan du handlar detta kan då leda till impulsköp vilket höjer dina kostnader radikalt, vilket du inte räknat med... xD

2009-07-10 @ 13:39:03
Postat av: Sv.

Men Barack då! Du kan inte påstå att bläckpatroner och sparris är onödiga köp. Man kan aldrig få för mycket sparris!

2009-07-10 @ 20:56:46
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0