Sommar på landet.

Igår åkte jag och familjen till stugan. Det blev ett kvällsdopp tillsammans
med Jesper och hans kompis. Självklart var jag den första som hoppade
(läs: gjorde bomben) från bryggan medans dom klenisarna klev i från bryggan.

Denna dag började i stort sett med ett hopp från bryggan. Det var kallare än jag
trodde och det ledde nog till att jag aldrig kommer kunna få barn.
Vi hade besök i stugan av Carro och barnen och mitt på dagen någon
gång följde jag med dom hem till Kövra. Vi åkte förbi en marknad i Svenstavik
med lite karuseller och sånt som vi åkte i. Kelly tyckte att det var skit kul tills
vi åkte en bergochdal bana, då ändrade hon helt uppfattning om karuseller.
På kvällen blev det grillning tillsammans med Sandra, Fredrik och Stella.
Det var mycket trevligt förutom att vi blev uppätna av knott.
Eller jag och Carro blev det medans Sandra satt och tog det lugnt.



Puffen och pappa.


Söt Kellan på bryggan.


Jesper och hans kompis på flotten. Jag på sidan.


Kelly åkte karusell.


Syster och Puffen.



Ja, jag skulle åka ett tåg tillsammans med Kelly på marknaden.
Jag trodde att det skulle få mig att känna mig som 5 år igen. Tvärtom.
Jag kände mig som 105 år. Ont i ryggen, knäna uppe vid hakan och
mycket, mycket lite plats i det där jävla tåget.
Fyfan, inget för mig om man säger så.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Marleen

"Jag kände mig som 105 år. Ont i ryggen, knäna uppe vid hakan och

mycket, mycket lite plats i det där jävla tåget."



-Vad gulligt att du offrade dig :)



Kanonkulan var modigt gjort!!! Respekt!



2009-07-05 @ 08:00:34
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: naaaatha.

HAHAHAHAHA! liza, du måste inse någon gång att du faktiskt inte är 5 år. det vet du att vi har pratat om. :) hahaha! puss på sötungarna också.

2009-07-05 @ 18:16:32
URL: http://nathahaglund.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Heeeej Liza <3 Nu har jag gjort en Header till min blogg . Men jag vet inte hur man gör ! Kan du berätta för mig ?? :D<333

2009-07-05 @ 19:23:59
URL: http://jenniferh.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Asså jag vet inte hur man lägger till .

2009-07-05 @ 19:24:35
URL: http://jenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0