YESSSS!

Gårdagen var som den var. Först drog jag, Natha och Pauline
iväg till stan på fest. När vi hade varit där ett tag drog alla vidare
mot stråket men eftersom inte vi kommer in där drog
jag, Natha, Pauline, Kikki och Frida iväg till campingen.
Träffade lite folk som vi satt och snackade med ett tag.
Det blev lite småtjaffs men som vanligt så löste sig allt.

Men idag gott folk, smäller det. Och tro mig, det smäller högt!
Det är ju förfan YRAN, YRAN, YRAN!
Från och med idag blir det tre dagars skrik, karusell åkning,
festande, langos ätande och mycket, mycket mer!
Jag känner peppet komma smygade och jag har en
känsla av att detta kommer att bli en riktigt bra yran.
Jag säger bara en sak, be there!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0