Nära-döden-upplevelse

Idag hade jag min första, riktiga nära-döden-upplevelse!
Det hade gått en propp i tvättrummet så då tänkte jag leka
lite elektriker. Jag ringde min vän Marcus som fick guida
mig igenom det hela proppbytet. Jag var livrädd att jag skulle få
en stöt och dö så jag sa till Marcus att om han hörde ett högt skrik och
en smäll efter det så skulle han snabbt som fan ringa 112.
Jag var så jävla rädd hela tiden så jag skakade. Sen när
det hela var klart så var det inte lång ifrån glädje tårar.
Okey, det här kanske inte är någon "riktig"
nära-döden-upplevelse men jag kommer alltid att minnas  det som
"dagen då jag var nära att dö och få en fripp som Bosse på köpet".


Dock inte vårat proppskåp.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0