Rubrik?

Ander Fernette - Hyngry eyes.
Jag tamejtusan älskar denna låt! Vanligtvis så brukar
jag inte lyssna så mycket på sönderspelade rix fm
låtar men detta gillar jag skarpt! Det kan bero lite på att
jag var besatt av Dirty Dancing när jag var liten.
Ja ja, låten är att rekomendera!

Det har iallafall gått bra hemma hos Natha. Första natten gick
någorlunda smärtfritt. Ett knä i ryggen och 3 cm stor plats TROTS
att vi låg i Lenas dubbelsäng. Seriöst, den flickan har verkligen
problem med närhet. Men men, det är smällar man får ta när man
ska sova med Natha.

Och nej, ni behöver inte kommentera att vi är snygg och massa sånt.

Det får vi höra hela tiden ändå.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Macknow, den stora!

och visst var du mer elle rindre besatt av "Blues brothers" också när d inte alls var specielt gammal?? Eller har jag drömt det?

2009-06-02 @ 18:53:02
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: NATHALIIIIIIIIIIE

HAHAHAHAHAHAHAHA!



"Ett knä i ryggen och 3 cm stor plats TROTS

att vi låg i Lenas dubbelsäng. Seriöst, den flickan har verkligen

problem med närhet. Men men, det är smällar man får ta när man

ska sova med Natha "





du får ju sova i skrubben om det ska vara så! xD

2009-06-03 @ 14:03:01
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0