Sommartider nej, nej.

Sista skoldagen idag. Lyckan är obeskrivlig!
Började dagen med nationella prov i engelska och efter
det så blev kubb, chips och dricka med klassen
i björkbacka parken. Riktigt trevligt trots att det började regna.
Kan också tilläga att Sebbe i klassen inte gillar mig eftersom
han kastade den där jävla kubbpinnen rakt på mitt smalben.
Visst, han sa att det inte var med mening men jag såg
nog hatet i hans ögon.. Fyfan!

Jag har känt mig riktigt vuxen idag faktiskt. Först så var
jag ute och handlade och när jag kom hem storstädade
jag huset. Jodå, 16 snart 60 ungefär.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liza, din blogg är BÄST! haha

2009-06-11 @ 11:36:46
URL: http://ambovidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0