Surprise!

Natha skickade ett sms förut idag och sa att jag skulle komma upp
till henne för att hon hade en överraskning. Direkt när jag klev in genom
dörren så sa Lena (Nathas mamma) att jag hade en överraskning inne
på sovrummet och de var först då som jag började misstänka att
det var något lurt. Natha sparng före och hoppade i sängen och sa att
jag skulle kolla på andra sidan. "Det är en ormjävel, eller hur?
Jag vet det. Om det är det så kommer jag aldrig prata med dig igen!" sa jag
till Natha medans jag klättrade över sängen för att se va det var. Och när jag
stod där på sängen på alla fyra så kände jag en hand i nacken. Jag slog bort
handen för jag trodde att det var Matte och jag tänkte inte låta den jäveln
förstöra min överraskning. Då hörde jag ett "hallå" av en välkänd stämma
och när jag kollade bak så såg jag MARCUS! Min Marcus!
Min bästa vän, min kusin, min bajsis! HAN ÄR HÄR NU!!
Jag är lite sur för att han lurade mig men jag borde ha förstått de.
Som förra gången han kom hit så klädde han ut sig till en "riktig gangster"
med bandana över ansiktet och solglasögn så jag inte skulle känna igen honom.
Det är bara en av många, många anledningar till varför jag älskar honom!
Hahaha, han är sär precis som mig.


Jag och Marcus förra sommaren när vi klädde ut oss. Vi var mitt i ett skratt och
jag hade snusen i. Vi ser inte så sär ut egentligen.. Eller?


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

vilken rolig bild ;p

2009-06-05 @ 23:03:27
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: M.

HAHAHHAHAHAHAHA, garvar typ lika mkt nu som dåxD faaan vad jag ser ut xD ärligt talat, du med xD

<3

2009-06-11 @ 00:52:14
Postat av: L.

men den kvällen va ju förfan hur rolig som helst, HAHAHA! xD <3

2009-06-11 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0