*

Denna dag började runt 8 då jag vaknade hemma hos Matte.
Låg i sängen ett bra tag och väntade på att alla andra skulle vakna
till liv. När alla var vakna så låg vi i sängarna och pratade och lyssande
på musik ett tag. När klockan var runt 11 gick vi mot affären för att
köpa lite att äta. När vi var där kom Joel på att han ville ha en kebab men
la bomba öppnade inte förren kl 1 så då satt vi vid prix och pratade och stektes
av solen tills det hade öppnat. När han hade ätit klart åkte Joel och Elina
hem till sig och jag och Matte träffade Natha. Vi åkte med Lena till donken
så att Natha kunde äta. Efter det for vi hem till Natha och satt och slöade på
hennes balkong hela dagen. Riktigt slapp dag med andra ord.


Så varför skulle jag bry mig
Om du talade om för mig att
Jag inte var nån som du brydde dig om
Svara klassiskt, är man inte omtalad är vägen långsmal
Med samma props som för en långtradarchaffis
Men tids nog blir nog vägen både kort och bred
Men i ert fall är den nog alldeles för långt bort för att se 
Jag kunde inte bry mig mindre



PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0