HAPPYFACE.

Fick nyss ett riktigt jävla glädjerus! Ni vet när man bara går runt hemma
och plötsligt så känner man sig jätte glad över ingenting.
Glädjerus hamnar absolut på min top 3 lista över favorit känslor!
Att jag hittade en skiva med gammal musik kan ju ha haft något med
saken att göra för jag började tänka på dom gammla tiderna.
Ni vet när man gick runt med bandana och lyssnade på Ken Ring
och tyckte att man var absolut tuffast i världen. Det var härligt de..
Dagens låt blir definitivt Ken Ring - Cutta dom.

Men nu ska jag fixa mig och efter det så blir det Torvalla till
Natha, Sandra och Putte om jag har fattat det rätt.


Sandra, Natha & jag.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0