Jag blir så choklad.

Okey, tro det eller ej men igår var det faktiskt en helt ok dag på skolan.
Dagen började med att jag, Elin och Malin skulle lägga golvmatta.
Det blev helt felfritt tills några byggare kom och skulle skära.
Oj oj oj, vilka amatörer. Hata byggare. ;)
Resten av gårdagen spenderades med Joel. Kollade på film och
halvsov på soffan. Kan ju vara trevligt det också.

Denna ljuvliga dag har spenderats på skolan. Det var dock inte
en lika skön dag idag. På idrotten hade vi massa snack om vad man
ska dricka och äta. Helt plötsligt började idrottsläraren klaga på energidricker.
Nä, jag fattade inte piken. Kommer säkerligen aldrig att göra de.
Efter det åkte jag till torvalla och var med Matte. Han är faktiskt ganska rolig
att vara med ibland. Ja, jag tror till och med att jag gillar att vara med honom.
Och eftersom det var en massa struntprat om energidricker på skolan så
var jag såklart tvungen att gå på kiosken och köpte två. Har sparat en tills
imorgon. Jag ska letta upp läraren och svepa hela skiten framför henne.
Mohaha, man snackar inte skit om min älskling!


Ja, det ser ut som att vi vill döda varann på bilden. Vi vill nog de också..


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: N.

kul att vara med matte? HAHAHAHAHA! vilket jävla skämt liza. har du tagit droger?

2009-05-07 @ 15:50:35
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0