Nationella prov.

Just nu sitter jag i datasalen på skolan tillsammans
med Sandra. Vi har nyss haft nationella prov i matte och
jag kan lova er att det inte gick bra. En sak som jag insåg när
jag satt där med min penna och min miniräknare var att jag
verkligen inte kan matte. Gångertabellen är ett mysterium för mig.
Samma sak med roten ur, delat och allt vad det nu heter.
Jag gillar det inte!

Och idag blir det åter till helvetet. Ska alltså tapetsera idag.
Funderar skarpt på att dränka mig i en lim hink eller att tapetsera
in mig själv. Jaaa, det lät ganska lockande.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: elin

inväggad? inlaggd? inpetad? intapetad? :D

2009-05-19 @ 23:00:22
URL: http://elinrubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0