Panik!

Stryk allt jag har sagt som Samsung förut, det är bara skit!
Samma med mobilen. På vägen till skolan imorse spöregnade
det så jag hade mobilen i jackfickan. Den blev lite fuktig
men jag tänkte inte mer på det men helt plötsligt så stängs
skiten av och den börjar surra för fulla muggar! Och nu får jag
inte igång skiten! Fyfan, paniken är stor nu. Jag gillar inte
att vara utan mobilen. Tänk om jag skulle ramla och bryta nacken
då kan jag ju inte ringa efter hjälp så då kommer jag ligga
och dö och långsamt ruttna bort. Och det vill ju ingen, eller hur?
Så om det finns någon godhjärtad jäkel därute som vill
sponsra mig med en mobil så är det heeelt okey.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du liza! jag ska nog allt fixa fram en mobil åt dig. och jag hoppas det inte gör nånting om de är stulen? ;D jag kirrar allt.

2009-05-27 @ 22:30:20
Postat av: nathahaglund.blogg.se

// din bästa vän nathaliehaglund

2009-05-27 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0