Yepp, yepp.

Det blev sovmorgon idag, härligt!
Åkte in till stan för att träffa Natha som följde till hälsocentralen
och när vi var klar där så åkte vi ner på stan igen för att äta
på donken. Efter det åkte jag tillbaka på skolan.
Måste tillägga att idag på gympan så hade vi boboll (ungefär som
brännboll och baseboll) och jag träffade bollen! Det var absolut ett av
mitt livs stoltaste ögonblick.

Idag börjar också "minilovet" men jag ska faktiskt inte göra något
speciellt alls. Det spöregnar ute så jag känner ingen ork för
att hitta på något. Det enda som sker ikväll är väll att Joel kommer
hit. Men om jag känner oss rätt så blir det nog bara att kolla på film ikväll.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0