Sour cream.

Nu är jag som sagt inne på skolan och jobbar
tillsammans med Elin men efter bara halva
dagen fick hon nog av mig och gick. Men några
ensamma timmar senare hörda jag Hedda ljuva 
stämma och då fick jag reda på att hon och
Johan ska göra mig sällskap på skolan, vilket
helt klart gjorde min dag! Efter skolan träffade
jag Kikki och vi tog en liten promenad.
Det kändes riktigt, riktigt bra att träffa henne igen!


Klasskortet. När jag såg denna bild så insåg jag att det vilar
en förbannelse över mig. Jag kan nämligen inte bli bra på kort!
Jag kan inte ens se någorlunda normal ut. Tur att jag har en så
snygg klass, det gör det hela lite mer jämnt.


PEACE.
/ lizamacknow.



  


Kommentarer
Postat av: k

Instämmer!

Vem är snyggingen i mitten där uppe?

2009-11-25 @ 23:07:20
Postat av: Anonym

Först såg jag dig inte så jag kikade lite under stolarna, tänkte att du kanske stog där, men nu ser jag ju... ^^

2009-11-30 @ 13:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0