Freeedom!

Jag kände att jag ville skriva det här inlägget mest för att skryta.
Det är så sällan någonting positivt händer mig så jag ta varje chans
jag får. Det är nämligen så att jag är ledig imorgon. Och inte för att
jag "väljer det själv" så att säga, utan för att jag har jobbat
klart med våt rummet. Det känns bra, riktigt bra.

Imorgon blir det en sväng på stan med Sassa också.
En sväng på stan för oss är att vi går in på varje affär i max
5 minuter, sen går vi och äter något, sen köper Sassa energidricka
åt mig och sen åker vi hem. Det var länge sen jag var på stan i
mer än en timme med Sassa.




PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta kalla henne för sassa, och i slutet skrev du sassa tre gången. INTE KUL.

2010-04-15 @ 21:38:29
Postat av: Hedda

sluta kalla henne för sassa, och i slutet skrev du sassa tre gången. INTE KUL.

2010-04-15 @ 21:38:50
Postat av: Anonym

Keften! Hon heter Sassa!!!

2010-04-17 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0